Zbogom dugim redovima za iPhone?

Prilikom svakog lansiranja novog iPhonea ili iPada već smo navikli na izvještavanje o kupcima koji danima kampiraju ispred Appleovih dućana
Zbogom dugim redovima za iPhone?

Prilikom svakog lansiranja novog iPhonea ili iPada već smo navikli na izvještavanje o kupcima koji danima kampiraju ispred Appleovih dućana ne bi li se među prvima domogli tih uređaja. Do sada je ova pojava služila Appleu kao dobar marketinški alat, a oni sumnjičavi već neko vrijeme smatraju da kompanija čak i sama organizira i plaća ljude koji stoje u dugim redovima kako bi stvorila umjetnu gužvu za svoj novi mobitel ili tablet.

Međutim, ako je vjerovati internom dopisu koji je ovih dana upućen zaposlenicima Applea, njihova uprava više ne želi vidjeti ljude koji danima čekaju da bi kupili neki njihov proizvod. Spomenuti je dopis poslala Angela Ahrendts, šefica maloprodaje u Appleu, a domogao ga se i Business Insider.

U njemu stoji da će najnovije proizvode, Apple Watch i MacBook, biti najbolje kupiti putem Interneta. Stoga se zaposlenicima u dućanima preporuča da kupcima savjetuju da upravo na taj način naruče svoj novi Apple proizvod. Što se tiče Apple Watcha, kako smo već pisali, njega neće niti biti moguće kupiti bez prethodne najave, a sada se čini da Ahrendtsova planira istu praksu uvesti i za druge proizvode.

Dopis koji potiče online kupovinu umjesto čekanja u redovima pred dućanom

Dopis koji potiče online kupovinu umjesto čekanja u redovima pred dućanom

Comments are closed.

Telefon: 01 5587 240
Hello. Add your message here.