
Tržište pametnih satova moglo bi, ako se trendovi nastave, zaista uskoro postati mainstream. Nedavno je takvu procjenu budućeg razvoja nosive tehnologije dao šef Pebblea Eric Migicovsky, koji kaže da za koju godinu ljudi neće moći živjeti bez svojih digitalnih asistenata na zapešću.
Apple, kao nedvojbeno najveći proizvođač na tom tržištu, i dalje dobro skriva podatke o prodaji svog pametnog sata, pa podatke o Apple Watchu u financijskim izvješćima prikazuje u rubrici “ostalo”, zajedno s iPodima. Unatoč tome, neke naznake se mogu iščitati, pa je iz nekih izjava Appleovog šefa financija Luce Maestrija moguće zaključiti da je ukupni prihod od tog proizvoda u prva tri mjeseca premašio milijardu dolara.
Uzevši u obzir sve ove pokazatelje, kompanija Strategy Analytics objavila je procjenu prema kojoj je Apple prodao oko 4 milijuna komada svog sata, dok su ostali proizvođači – svi zajedno – prodali tek oko 1,3 milijuna. To bi značilo da Apple drži 75,5% tržišta pametnih satova u svijetu, i to samo tri mjeseca nakon pojave Apple Watcha. Na drugom je mjestu Samsung s procijenjenom 10 puta manjom prodajom, odnosno 7,5% udjela na svjetskom tržištu.